Promag
Wpisz szukaną frazę lub nr katalogowy

Pierwsze kroki

Witamy w naszym sklepie e-promag.pl !


Naszym celem jest udowodnić, że zakupy w internecie nie muszą oznaczać ryzyka a cały proces może być przyjemny i bezproblemowy. Jesteśmy firmą, która od 35 lat dostarcza swoim klientom niezawodnych rozwiązań i postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom nowoczesnych firm.

Chcemy aby wrażenia z kupowania w naszym sklepie były jak najlepsze, dlatego umieszczamy dokładne zdjęcia, wyczerpujące opisy i parametry precyzyjnie charakteryzujące nasze produkty.

Tworząc nowy sklep jako priorytet postawiliśmy sobie intuicyjność i łatwość dokonywania zakupów. Proces zakupowy został dostosowany do panujących w branży trendów a jego ścieżka możliwie skrócona.

Oferujemy szeroki zakres możliwości dostawy towaru oraz zapłaty za niego, od płatności przy odbiorze po nowoczesne, wygodne a przede wszystkim bezpieczne płatności internetowe PayU.

Aby ułatwić pracę z naszym sklepem i odnalezienie potrzebnego produktu przedstawiamy prostą instrukcję na co warto zwrócić uwagę odwiedzając nasz sklep.

 


Wybierz interesujące Cię zagadnienie:

1. Strona Główna

2. Rejestracja

3. Wyszukiwanie produktu

4. Karta produktu

5. Dodanie produktu do koszyka

6. Potwierdzenie zakupu i płatności


1. Strona Główna

 

Znajdujecie się w tym miejscu ponieważ chcecie skorzystać z oferty sprawdzonego dostawcy wybierając nowoczesny kanał sprzedaży jakim jest sklep internetowy. Pierwsza strona jaka wyświetla się po wpisaniu w adres przeglądarki "www.e-promag.pl" jest strona główna naszego sklepu.


Strona główna e-promag
Strona główna e-promag


Strona główna ma w prosty sposób nakierować odwiedzającego sklep na znalezienie poszukiwanego produktu, dodatkowo oferując możliwość skorzystania z aktualnej promocji wyświetlanej na bannerze głównym, zapoznania się z ciekawym artykułem dotyczącym logistyki magazynowej czy też przyjrzenia się nowym produktom, najczęściej i najchętniej kupowanym oraz objętym wyprzedażą.


Strona główna c.d.

 


Na stronę główną składają się również takie moduły jak:

Bannery boczne służą jako skróty do najbardziej interesujących klienta miejsc w naszym serwisie, takich jak formularz kontaktowy, formularz do zamówienia katalogu, formularz zgłoszenia się do otrzymywania informacji o rabatach, informacje o szkoleniach, promocjach  czy naszej firmie.


Bannery boczne na stronie głównej


Leksykon, czyli zbiór łatwych i trudnych pojęć związanych z naszą ofertą ale także branżą logistyczną. Leksykon daje równiez dostęp do bardziej rozwiniętych treści w postaci artykułów opisujących chociażby metody zarządzania pracą magazynu czy aktualne trendy w bezpieczeństwie pracowników podczas pracy na magazynie.


Leksykon


Stopka, czyli ponowny zbiór najważniejszych skrótów i informacji o sklepie.


Stopka


 

 

2. Rejestracja

 

Zakupy w sklepie możliwe są zarówno dla zarejestrowanych użytkowników jak i gości.
Rejestracji dokonujemy klikając "Zaloguj się" w prawym górnym rogu strony głównej a następnie wypełniając formularz znajdujący się z prawej strony.


Logowanie/ rejestracja



 


Ekran logowania/rejestracji


 

Oferujemy możliwość zalogowania się do naszego sklepu z wykorzystaniem konta w jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych Facebook czy Google+. Wybierając tradycyjną metodę, czyli założenie nowego konta w naszym serwisie, wypełniamy formularz. W zależności od rodzaju klienta, indywidualny czy firma, do wypełnienia są różne pola. Po uzupełnieniu formularza i przejściu dalej, na podany podczas rejestracji adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji ( może zdarzyć się, że wysłany e-mail z linkiem aktywacyjnym trafi do folderu SPAM, prosimy więc o sprawdzenie również tego folderu jeśli wiadomość nie dotarła).

Postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w wiadomości konto zostanie aktywowane.

Rejestracja w sklepie niesie za sobą korzyści w postaci łatwego dostępu do historii zakupów, możliwości zbierania punktów w programie lojalnościowym, kontroli ilości zebranych punktów czy chociażby automatycznego wypełniania danych adresowych podczas dokonywania zamówienia.


Zakładki w panelu Klienta


3. Wyszukiwanie produktu

 

Obecna konstrukcja sklepu umożliwia dotarcie do produktu na kilka sposobów.



Wyszukiwanie produktów


Jak widzimy powyżej, klient może wpisać w wyszukiwarce porządaną frazę, numer katalogowy, nazwę kategorii itp. aby zostać skierowanym w odpowiednie miejsce na stronie (1).  Drugim miejscem które pozwala dotrzeć do polecanych produktów jest menu główne (2). Z lewej strony umieściliśmy drzewo kategorii pozwalające przyjrzeć się dostępnym rozwiązaniom z zakresu chociażby wózków ręcznych, mebli metalowych czy urządzeń do pakowania (3).

Pomocnym podczas wyszukiwania odpowiedniego produktu może okazać się mechanizm filtrowania zaimplementowany na stronach podkategorii w naszym sklepie. Filtr znajduje się w lewej kolumnie. Każda z podkategorii ma przypisane odpowiednie parametry charakteryzujące produkty, które się w niej znajdują. Wpisując bądź wybierając z list rozwijanych porządane wartości w filtrze zawężamy listę produktów do tych opisanych wybranymi parametrami.


Filtrowanie


 

Jeśli prowadzone przez użytkownika poszukiwania nie przynoszą rezultatu zapraszamy do kontaktu z nami pod numerem + 48 61 655 44 99 lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego.


4. Karta produktu

 

Poprawnie zakończone wyszukiwanie skieruje nas na stronę produktu, który zamierzamy kupić, bądź któremu chcemy się bliżej przyjrzeć.

Strona produktu została zoptymalizowana pod kątem dostarczenia jak największej ilości informacji potrzebnej do podjęcia decyzji zachowując przy tym czytelność treści.


Karta produktu


Na karcie produktu znajdziemy zatem zdjęcia, opis szczegółowy, tabelę z parametrami, opinie osób które już kupiły dany produkt czy referencje klientów związane z przeglądanymi towarami. Znajdziemy tutaj również cenę, dostępność produktu, przyciski służące do dodania produktu do koszyka, porównania z innymi produktami bądź schowka.

Karta produktu została również uzupełniona o sekcje ułatwiające skompletowanie niezbędnych produktów komplementarnych takich jak np. folia do owijania podczas zakupu owijarki a także o sekcję zestawów produktów, których zakup pozwala na dodatkowe oszczędności.


Dodatkowe sekcje na karcie produktu


Schowek

Idea schowka znana jest zapewne każdej osobie dokonującej zakupu w sklepie internetowym. Schowek to miejsce, do którego możemy wrzucić dowolną liczbę interesujących nas produktów, używając odpowiedniego przycisku zarówno na stronie głównej, na stronie kategorii i podkategorii oraz na karcie produktu. Następnie produkty te można kupić lub je obserwować.




Kolejne etapy dodawania produktu do schowka


Porównywarka

Podobnie jak do schowka produkt można dodać do porównania z innymi produktami. Porównać ze sobą można maksymalnie cztery produkty. Porównywarka prezentuje w prosty sposób wszystkie parametry produktu i pozwala na łatwe zweryfikowanie przewagi jednego produktu nad drugim.


Potwierdzenie dodania produktów do porównania


Porównywarka


 

5. Dodanie produktu do koszyka

 

Po odnalezieniu interesującego produktu przychodzi czas na dodanie go do koszyka zakupowego. Tą czynność można zrealizować na kilka sposobów.

Pierwszą metodą jest działanie przeprowadzone na stronie produktu. Należy określić ilość zamawianych produtów a następnie kliknąć przycisku "Zamów".


Dodanie produktu do koszyka z poziomu strony produktu


 

Dodania produktu do koszyka można również dokonać bezpośrednio ze strony głównej i strony kategorii oraz rozwijanego menu bocznego. Wystarczy umieścić kursor na zdjęciu produktu a pojawią się opcje wśród których widnieje ikona koszyka.


 

Dodanie produktu do koszyka z poziomnu strony głównej


 

Strona podkategorii również umożliwia dodanie produktu do koszyka. Wystarczy kilknąć w odpowiedni przycisk znajdujący się w polu opisującym wybrany produkt.


Dodanie produktu do koszyka z poziomu strony kategorii


Dla klientów posiadających wiedzę na temat numeru katalogowego poszukiwanego produktu przygotowaliśmy pole znajdujące się na dole strony głównej, które umożliwia szybkie dodanie produktu do koszyka. Wystarczy wpisać numer katalogowy (np. podany w katalogu PROMAG) i kliknąć przycisk "zamów"


Szybkie zamówienie - moduł znajduje się na stronie głównej


Wszystkie powyższe akcje zakończone są komunikatem pokazanym poniżej, który informuje o wykonanym kroku, pozwala na powrót do dalszych zakupów lub przejście do koszyka.


Produkt dodany do koszyka


 

6.Potwierdzenie zakupu i płatność

Odszukaliśmy już produkt, porównaliśmy jego cechy z kilkoma innymi produktami, zdecydowaliśmy się na zakup konkretnego modelu, przejdźmy zatem do koszyka. W tym miejscu możliwy jest przegląd wybranych wcześniej produktów, edycja listy produktów oraz kontynuowanie zamówienia. W koszyku możliwe jest również sprawdzenie ceny netto, ceny brutto oraz wartości zamówienia z wyszczególnieniem wartości podatku VAT- na tym etapie bez uwzględnienia kosztów przesyłki. W tym miejscu pojawia się również powiadomienie, mówiące jakiej kwoty brakuje, aby przesyłka została zrealizowana bez dodatkowych opłat.

W tym miejscu występuje równiez pole, umożliwiające wprowadzenie uzyskanego wcześniej KODU RABATOWEGO.

Jeśli lista produktów osiąga finalny wygląd, możemy przejść do kolejnego etapu zamówienia wybierając sposób dostawy oraz sposób płatności. Szczegóły dotyczące rodzajów i kosztów wysyłki znajdują się tutaj natomiast opis rodzajów płatności znajduje się tutaj.

W tym miejscu skorzystać możemy również z dwóch wygodnych opcji. Pierwszą jest wysłanie koszyka, czyli udostępnienie współpracownikowi, przełożonemu czy znajomemu łącza, które po kliknięciu automatycznie uzupełni koszyk w wybrane produkty. Drugą opcją jest wydruk koszyka, czyli przejście do widoku zawierającego wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przedłożenia zamówienia przełożonemu.



Wygląd strony z koszykiem zakupów


Po wybraniu interesujących nas sposobów dostawy i płatności i kliknięciu "przejdź dalej" system przenosi nas na stronę zawierającą formularz danych do wysyłki oraz danych do faktury.


Metody płatności przy przesyłce kurierskiej


Metody płatności przy przesyłce kurierskiej pobraniowej


Metody płatności przy odbiorze osobistym


Możliwe jest wysłanie zamówionego produktu na inny adres niż ten, który podany został podczas rejestracji. Jeśli nie jesteś zainteresowany otrzymaniem faktury, zadeklaruj chęć otrzymania paragonu. Aby przejść do etapu realizacji zamówienia musisz zaakceptowac regulamin sklepu.


Formularz danych dostawy i danych do faktury


Dla wygody klientów pola danych do wysyłki i faktury zostają automatcznie wypełnione danymi wprowadzonymi podczas rejestracji oczywiście z możliwością ich edycji. Znajduje się tutaj również możliwość zamówienia katalogu z ofertą w formie papierowej.

 

Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól i kliknięciu przycisku "przejdź dalej" na ekranie pojawi się podsumowanie zamówienia. W tym momencie należy sprawdzić poprawność zamówionych produktów, wprowadzonych danych etc. gdyż kliknięcie "kupuję i płacę" przekieruje do płatności PayU ( w przypadku jeśli taka płatność została wybrana) lub do potwierdzenia złożenia zamówienia, co jest wiążące dla obydwu stron.


Podsumowanie zamówienia


Po wykonaniu powyższych czynności proces zamówienia zostaje zakończony a my otrzymamy podziękowanie za transakcję wraz z ponownym szczegółowym podsumowaniem zamówienia. Na podany podczas rejestracji oraz podczas zamówienia adres e-mail (jeśli były różne) wysłane zostaje potwierdzenie złożenia zamówienia. Kolejne powiadomienia o zmianach statusu zamówienia będą również wysyłane drogą mailową.

Podziękowanie za transakcję


W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości bądź uwag, prosimy o kontakt pod numerem + 48 61 655 44 99 lub wiadomość.

Życzymy udanych zakupów!

Program e-Skarbonka Zamów katalog NEWSLETTER

do góry   Promag