Black Week w e-promag kup z darmową dostawą   DARMOWA DOSTAWA NA BLACK WEEKS! Od 25.11 do 8.12 TRANSPORT GRATIS dla zamówień powyżej 1000 zł netto

Masz pytania? + 48 61 655 44 99 lub NAPISZ
Wpisz szukaną frazę lub nr katalogowy

FAQ

FAQ

składanie zamówień płatności

 

e-promag-zamówienia

1. Chcę zmienić moje zamówienie. Jak mogę to zrobić?

Prosimy, aby w takich sytuacjach nie anulować złożonego zamówienia i nie składać nowego, tylko skontaktować się z nami. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy lub dokonać zmian w zamówieniu, skontaktuj się z nami, wysyłając maila na adres sklep@promag.pl lub telefonicznie.

2. Nie mogę wybrać metody płatności? Nie rozwija mi się lista z dostępnymi metodami?

Podczas składania zamówienia należy najpierw wybrać metodę dostawy, a następnie metodę płatności. Jeśli nie rozwija się lista metod płatności, wybierz ponownie metodę dostawy, aby wyświetlić listę dostępnych opcji do opłacenia zamówienia.

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności towaru oraz wybranej formy płatności. Dostępność towaru podana jest na stronie każdego produktu (obok przycisku "dodaj do koszyka").

Jeśli towar jest dostępy w magazynie a zamówienie zostało opłacone lub ma być wysłane za pobraniem, zamówienia złożone do godziny 12:00 zostaną przekazane do wysyłki w tym samym dniu roboczym. Złożone po tej godzinie, w kolejnym dniu roboczym. Do tego należy doliczyć czas dostawy, uzależniony od rodzaju wysyłki. W przypadku towaru z dłuższym terminem dostępności, przybliżoną datę dostawy znajdziesz w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji (nie w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia).

 

płatności e-promag

1. Jakie są akceptowalne formy płatności?

Zamówienie można opłacić na kilka sposobów:

  • dokonując przedpłaty na podstawie faktury pro forma (do pobrania w formacie pdf z maila potwierdzającego złożenie zamówienia),
  • przez PayU - system szybkich płatności online,
  • za pobraniem (przy odbiorze),
  • gotówką lub kartą przy odbiorze własnym w punkcie odbioru w Koninku;
  • przelewem terminowym - opcja dla stałych i zarejestrowanych Klientów.

2. Czy jest możliwość opłacenia zamówienia przelewem terminowym (płatność odroczona)?

Płatność odroczoną proponujemy stałym klientom dla zarejestrowanych kont firmowych. Okresowo weryfikujemy konta Klientów i przypisujemy do konta opcję płatności odroczonej. Klient jest o tym informowany. Jeśli jesteś regularnym Klientem PROMAG, ale nie masz jeszcze dodanej opcji przelewu na sklepie internetowym - skontaktuj się z nami. 

3. Gdzie znajdę fakturę pro forma do wykonania przedpłaty?

Pro formę można pobrać ze strony, która wyświetla się w momencie złożenia zamówienia lub z maila potwierdzającego złożenie zamówienia (nie z maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji).

4. Dlaczego kwota na pro formie jest inna niż na stronie internetowej?

W sklepie internetowym podajemy ceny netto. Kwota na pro formie jest ceną brutto uwzględniającą VAT.

5. Nastąpił problem podczas próby opłacenia zamówienia przez PayU. Jak mogę opłacić zamówienie?

W takim przypadku, nie musisz anulować zamówienia i składać nowego. Płatność PayU można ponowić przez kliknięcie w link znajdujący się w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

6. Kiedy mogę się spodziewać faktury za zamówiony towar?

Jeśli wybrano opcję faktury wysyłanej elektronicznie, faktura zostaje wystawiona i przesłana w dniu przekazania towaru do wysyłki kurierem, jeśli towar dostarczany jest spedycją (większa ilość, większe gabaryty) faktura zostaje wystawiona i przesłana w dniu dostarczenia towaru lub kolejnym dniu roboczym.

Jeśli wybrano opcję faktury wysyłanej papierowo – dostarczamy ją wraz z towarem lub pocztą tradycyjną na wskazany adres (co zajmuje kilka dni roboczych). Dodatkowo obraz tej faktury wysyłamy mailem w kolejnym dniu roboczym po wystawieniu faktury ok. godz. 10:00.

7. Na jaki adres mailowy zostanie wysłana moja faktura za zamówienie?

Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną, jeśli wybrałeś taką opcję podczas składania zamówienia. Faktura zostanie dostarczona na adres mailowy do jednorazowej wysyłki faktury podany w zamówieniu. Jeśli Klient ma podpisane z PROMAG odrębne Porozumienie w sprawie wystawiania faktur elektronicznych, faktura wysyłana jest zawsze na adres mailowy podany w tym Porozumieniu. 

 

e-promag-zamówienia

1. Jakie są metody dostawy towaru?

Sposób wysyłki towaru jest uzależniony od gabarytów przesyłki. Zamówienie może zostać wysłane jako przesyłka kurierska (DHL / Raben) lub transportem samochodowym spedycyjnym (większe gabaryty). Zamówienie można także odebrać osobiście w Koninku (62-023) po uprzednim ustaleniu możliwości odbioru z nami. 

2. Czy mogę odebrać towar osobiście? Jeśli tak, gdzie mogę odebrać towar?

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu terminu ze sprzedawcą. Odbiór zamówień odbywa się w: Centrum Logistyki PROMAG: Koninko, ul. Składowa 3,62-023 Gądki w godzinach: 8:30 - 14:00.

3. Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wartości netto zamówienia. Zobacz tabelę z kosztami transportu.

4. Czy mogę uzyskać darmową dostawę?

Darmowa dostawa w sklepie obowiązuje na zamówienia o określonej minimalnej wartości. Próg darmowej dostawy znajdziesz w tabeli z kosztami transportu. Informacja o kwocie brakującej do darmowej wysyłki wyświetla się także w koszyku.

5. Jaki jest czas dostawy?

W przypadku zamówień wysyłanych kurierem przewidywany czas dostawy (liczony od momentu wysyłki) wynosi do 48 godzin (2 dni robocze). W przypadku transportu samochodowego czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych (jest to czas potrzebny na realizację dostawy, gdy płatność jest dokonana a towar gotowy do wysyłki).

6. Jak mogę sprawdzić status mojej przesyłki?

W przypadku zamówień dostarczanych kurierem, Klient powinien otrzymać od przewoźnika wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego. Jeśli nie otrzymałeś takiego e-maila, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

7. Czy za towar wysłany za pobraniem mogę zapłacić kartą?

Nie ma możliwości płatności kartą u kuriera. Kierowcy z firm kurierskich przyjmują wyłącznie płatność gotówką. Prosimy o przygotowanie w takim przypadku odliczonej kwoty.

8. Kto odpowiada za wyładunek i wniesienie towaru?

Zgodnie z Regulaminem sklepu rozładunek produktów z pojazdu należy do obowiązków Klienta (za wyjątkiem Konsumenta). Wniesienie do budynku i usunięcie opakowań za każdym razem należą do obowiązków Klienta.

 

e-promag-promocje

1. Czy mogę uzyskać rabat?

Część produktów w naszej ofercie objętych jest wyprzedażą lub promocją. Na pozostałe produkty można wykorzystać dodatkowy rabat, który można otrzymać, np. za zapisanie się do wysyłki newslettera.

2. Dlaczego nie mogę wykorzystać kodu rabatowego?

Promocje w sklepie nie łączą się. W związku z tym kodu rabatowego nie można wykorzystać na produkty przecenione (w promocji lub na wyprzedaży).

3. Jak opłacić zamówienie punktami z programu e-skarbonka?

Punkty widoczne są w koszyku zakupowym dla zalogowanych klientów. Wystarczy zaznaczyć checkbox "Wykorzystaj rabat z e-Skarbonki".

4. Dlaczego nie mogę wykorzystać punktów w zamówieniu?

Maksymalna wartość jednorazowego rabatu to 2000 zł netto i nie może on przekroczyć 50% wartości koszyka. Punkty mogły także stracić ważność (są aktywne przez 2 lata).

 

 

 

 

 

 

e-promag-zamówienia

1. Jak założyć konto na sklepie?

W celu założenia konta na stronie logowania należy podać adres mailowy, dane firmy i osoby kontaktowej oraz hasło do logowania a także zaznaczyć obowiązkowe zgody. Następnie, po otrzymaniu maila aktywacyjnego, trzeba kliknąć w zawarty w nim link.

2. Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować. Dlaczego?

Po podaniu danych konta, na adres mailowy podany przy rejestracji zostaje wysłany link aktywacyjny. Należy w niego koniecznie kliknąć, aby dokończyć procedurę rejestracji.

3. Nie otrzymałem maila z linkiem aktywacyjnym? Dlaczego?

Sprawdź, czy link nie znalazł się w folderze spam skrzynki mailowej. Maksymalny czas oczekiwania na maila aktywacyjnego to 30 minut, jednak w większości przypadków pojawia się już po kilku minutach.

4. Co mogę zyskać dzięki rejestracji na stronie?

Klient zarejestrowany ma wgląd w historię swoich zamówień, może gromadzić środki w programie lojalnościowym e-SKARBONKA oraz w przypadku stałej współpracy i po pozytywnej weryfikacji może opłacać zamówienia przelewem terminowym.

5. Zapomniałem hasła? Jak mam je zmienić?

Skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła.

 

 

 

e-promag-zamówienia

1. Otrzymałem uszkodzony produkt. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Jeśli przy odbiorze towaru stwierdzasz uszkodzenie towaru, koniecznie spisz z kurierem/kierowcą protokół szkody. Pamiętaj, że przewoźnik nie może odmówić spisania protokołu. Zobacz, jak powinien wyglądać protokół szkody. Poinformuj nas niezwłocznie o wszelkich nieprawidłowościach w dostawie.

2. Zauważyłem uszkodzenie towaru, a kurier już odjechał. Co mam zrobić?

Pilnie skontaktuj się z nami pod numerem +48 61 65 54 565 lub mailowo reklamacje@promag.pl lub skontaktuj się z przewoźnikiem i poproś kuriera o powrót celem spisania protokołu szkody.

3. Chcę zwrócić produkt? Jak mogę to zrobić?

Procedura różni się w przypadku zwrotu towaru przez firmę i zwrotu konsumenckiego. Klient, który nie jest Konsumentem może tylko i wyłącznie za zgodą i na warunkach określonych przez Sprzedawcę dokonać zwrotu / wymiany towaru. Dokładne zasady zwrotów znajdą Państwo w Regulaminie sklepu i na stronie dotyczącej zwrotów towarów.

4. Jak zgłosić reklamację na produkt na gwarancji?

Zgłoszenie usterki / awarii produktu wyślij na adres e-mail: reklamacje@promag.pl.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • numer zamówienia / faktury,
  • opis usterki,
  • zdjęcie / film dokumentujące usterkę lub uszkodzenie,
  • zdjęcie z numerem seryjnym produktu (jeśli występuje),
  • podpisany przez przewoźnika protokół szkody (w przypadku wad stwierdzonych przy odbiorze towaru).

 

 

 

e-promag-zamówienia

1. Czym się różni wózek PR od PRA?

Podstawowe różnice pomiędzy najpopularniejszymi modelami wózków paletowych możesz sprawdzić w naszym porównaniu paleciaków:

2. Czy mogę otrzymać oficjalną ofertę?

Oczywiście. Prześlij zapytanie na adres mailowy wycena@promag.pl lub zadzwoń do nas.

3. Nie odpowiadają mi stoły / regały w sklepie. Czy jest możliwość zamówienia innych?

Tak, możesz to zrobić samodzielnie, korzystając z intuicyjnych konfiguratorów 3D stołów warsztatowych, do pakowania i regałów.

4. Nie znalazłem w sklepie dokładnie tego, czego szukam. Czy możecie zaproponować rozwiązania poza standardową ofertą?

Skontaktuj się z nami telefonicznie, pomożemy dobrać odpowiedni produkt lub wycenimy niestandardowe rozwiązanie. 

Zachęcamy do lektury naszych poradników i porównań produktowych.

 

 

 

 

 

 

 

e-promag-zamówienia

1. Do obsługi jakich wózków wymagane są dodatkowe uprawnienia?

Sprawdź dokładne informacje o uprawnieniach na wózki w naszym artykule.

2. Czy produkt, który chcę zamówić wymaga zgłoszenia do UDT?

Sprawdź informację na ten temat w parametrach produktu w rubryce "zgłoszenie UDT" lub zapytaj naszych doradców. Zobacz, jakie są obowiązujące warunki zgłoszeń do UDT urządzeń dźwignicowych.

3. Czy zgłoszenia do UDT muszę dokonać sam?

Wspieramy Klientów w procesie odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego. Dowiedz się, jak to działa na przykładzie wózków widłowych. Oferujemy również asystę konserwatora podczas odbioru UDT urządzeń dźwignicowych i przeładunkowych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie sklepu.

 
Program e-Skarbonka Zamów katalog NEWSLETTER
Promag S.A. Reviews with ekomi-pl.com

do góry   Promag